Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 november, 2009

Palllllaaa

Fan vad jobbigt det är att komma på passande rubriker? Blööö..

Jaja, ingen ny design har det blivit. Orkar inte göra ngn ny till denna skit blogg när man inte ens kan lägga in youtube-klipp? Sen kan man ju inte ens ändra färgerna på stillmallarna? It sucks very much. Funderar att byta tillbaka till blogg.se, fast skaffa en ny adress för den gamla bloggen är som sagt gammal och har jag lämnate bakom mig. Fast det värsta är ju att det är så jäkla jobbigt att fixa till designen där, men om man väl får till det så blir det assnyggt. Aja, tåls att fundera på!

Annars idag då? Fixade lite i huset.. eller aa fixade o fixade, blev så jävla irriterad! Jag har målat alla listerna men den vita färgen att läckt ut på den bruna väggen så allt ska göras om typ. Började lite men pallade inte för det blev bara värre!

Nu väntar jag på mamma så att vi kan äta räkor och jag kan sova sen, ska ju som sagt praktisera imorn! Ringde även till Sturehof idag för var osäker på om jag hade sagt fel vecka, men köksmästaren hade sämre koll än mig haha!

Ha en bra lördagskväll nu everyooooone! PUUUUSSS!

– Stephanie

Read Full Post »